دهان کثیفت را ببند و ساکت شو گستاخ!
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.
<-Text3->





دهان کثیفت را ببند و ساکت شو گستاخ!
نوشته شده در شنبه 15 فروردين 1394
بازدید : 437
نویسنده : محمد رضا نجفی

 

راهکارنیوزــ عقل کل: مگر تو که هستی که به خودت اجازه می دهی با نوع حرف زدنت ، ابهت امام عزیزمان را بشکنی و بگویی « من اصلا به آقای خمینی نمی گفتم امام »

مگر تو کی هستی که بی شرمانه دهان می گشایی و از دشمنان امام زمان(عج) و قاتلان فرزندان ملت، به عنوان انسان های بزرگ یاد می کنی؟

دهان کثیفت را ببند و ساکت شو گستاخ!

شاید سکوت ما، تو را اینقدر گستاخ کرده است که همیشه ساختار شکنانه حرف می زنی و ساختارشکنانه رفتار می کنی

یک روز آتش بیار فتنه 88 می شوی و با بی ادبی به ساحت ولی فقیه جسارت می کنی

روزی دیگر به نشریه ای که بی ادبی هایت در مصاحبه را پوشانده است اعتراض می کنی و می گویی «
از قول من نوشته شده " مقام معظم رهبری" ، من اصلا توی عمرم اینو نگفتم، همیشه میگم آقای خامنه ای! اصلا این برای من خوب نیست که از زبون من بنویسند "مقام معظم رهبری" ، این حرف من نیست و اصلا به ادبیات من نمیخوره....من اصلا به آقای خمینی هم نمی گفتم امام، همیشه می گفتم و الان هم میگم آقای خمینی! »

و امروز هم به جای اینکه از تجربه شش ماه زندان درس گرفته باشی و کمی آدم شده باشی ،در مصاحبه با مجله فیگارو می گویی: «تجربه زندان، عالی بود و در آنجا با آدم های بزرگی آشنا شدم! » و بعد به توصیف هم بندهایت در زندان می پردازی و می گویی « اعضای مجاهدین، وهابی ها، سبزها...» و بعد هم مثل زمانی که فتنه گری می کردی و ادعا می کردند رفته ای ساندویچ بخری، این بار هم ادعا می کنی که حرف هایت تلفیق شده است!

شاید سکوت ما باعث شده است که تو اینقدر گستاخ و پرده در شوی.

شاید ما بی تفاوت شده ایم و فراموش کرده ایم که همیشه در طول تاریخ عده ای ابتدا با زبانشان گستاخی کردند و حرمت ولایت را شکستند تا آنجا که این حرمت شکنی ها در رفتارشان نیز ظاهر شد و به پهلوی شکسته حضرت زهرا سلام الله علیها رسید و سر بریده امام حسین علیه السلام.

شاید فراموش کرده ایم که ولایت فقیه همان ولایت رسول الله است و بی حرمتی به ولایت فقیه یعنی بی حرمتی به ولایت رسول الله.

شاید فراموش کرده ایم هزاران هزار شهیدی را که به دست منافقین مزدور به شهادت رسیدند.

شاید ما هم باور کرده ایم که نسب باید مصونیت زا باشد و «فائزه ه» به خاطر نسبتش، می تواند هر حرفی بزند و هر کاری انجام دهد.

شاید باور کرده ایم که فرزندان این ملت باید جانشان را سپر کنند و در راه دفاع از دین و انقلاب به دست منافقین ترور شوند تا امنیت را برای فائزه به ارمغان آورند و او بتواند در سایه این امنیت، دهانش را باز کند و از زندانیانی که برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی فعالیت می کرده اند به عنوان انسان های بزرگ تمجید نماید. واقعا این آدم های خیلی بزرگ! در زندان های جمهوری اسلامی چه می کنند؟!

شاید ما هم در درونمان این تبعیض را پذیرفته ایم که فائزه باید مصونیت داشته باشد و الا حداقل با زبانمان اعتراضی می کردیم و خواستار محاکمه او می شدیم تا او باز هم بتواند از وجود آن انسان های بزرگی که در زندان های جمهوری اسلامی هستند بهره ببرد و انشاءالله در قیامت هم با آنها محشور شود.

 



:: موضوعات مرتبط: سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: گستاخی- فایزه خانم ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: